Pysselpricken

Lätt-som-en-plätt-tävling!

Publicerad 2012-09-10 21:16:59 i

Lätt-som-en-plätt-tävling!

 

1.       Gå in och ”gilla” Pysselpricken på  www.facebook.com/pysselpricken

2.       Skriv en kommentar här på bloggen under detta inlägg och motivera varför just du ska vinna tävlingen.

 

Superenkelt! Lycka till!

 

Vinnaren blir den som enligt mig har den bästa motiveringen och vinsten är en valfri produkt från min shop.

 

Tävlingen håller på tom den 30/9 och vinnaren meddelas den 1/10. 

 

Kommentarer

Postat av: Malin Larsson

Publicerad 2012-09-10 21:31:55

Rolikt med annorlunda/ handgjorda barn leksaker :-)

Postat av: Angelika

Publicerad 2012-09-10 22:13:15

Jag hade precis blivit medlem när du la upp bilden på pillkuben och den satte sig i mitt huvud. Den finns kvar men jag har inte kommit igång att göra en ännu eftersom jag inte hunnit skaffa fina tyger. Men du var en stor inspirationskälla och därför skulle jag vilja vinna en sådan!!

Postat av: Anna i Mossahus

Publicerad 2012-09-11 18:49:28

Jag är gärna med och tävlar =) En vimpel till sonens rätt så nakna rum hade verkligen lyst upp det hela.

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-09-11 21:00:02

Kul med tävling, är gärna med. Skulle jag vinna så skulle min dotter bli glad för en ny, fräsh och fin napphållare då hon kastar sina nappar hejvilt när vi är ute och åker vagn.. Gillar på facebook också :)

Postat av: Li

Publicerad 2012-09-12 06:34:33

Dina ugglemobiler är ju helt underbart söta! Har tipsat både svärföräldrar och mina egna föräldrar om din sida, då de gärna skämmer bort lilla M med fina presenter. Har även gillat på Facebook och om vi vinner så är jag säker på att ugglorna skulle göra succé som underhållning i vagnen och lysa upp de kommande annars ganska mörka höstpromenaderna!

Postat av: Matilda m Tintin o Tuvali

Publicerad 2012-09-16 00:02:37

Gillat din sida på fb såklart! O skulle jag vinna så skulle jag välja en duon haklapp till min minsta dotter på 14 mån. Hon äter själv jämt nu och de haklappar i plast är för breda så hon kan Inte ha tvåhandsfattning när hon dricker. De heltäckande i tyg från tex Ikea tar tid att göra rent, tid som man hekkre lägger på barnen. Där skulle dina haklappar passa perfekt. :-) För andra mjuka haklappar samlar inte upp all mat som kommer brevid, men dina har ju en bra "uppsamlade" oxå. Ja, dina haklappar skulle passa perfekt helt enkelt! :-)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-17 22:13:42

Skulle jag vinna skulle jag välja en av dina kaklappar! Otroligt anorlunda och spännande! Min son skulle passa perfekt i en sån till sin kletiga måltid!
Du har lyckas att skapa riktigt härligt hemmapyssel!

Postat av: Martina

Publicerad 2012-09-25 07:51:49

Det är kul med en tävling och jag är gärna med :-) om jag skulle vinna vore det jätte svårt att välja eftersom du gör så många fina saker :O) jag funderar sedan länge över vimplar till dotterns rum, sedan har jag blivit faster och älskar dina pillkub, pillsnuttisar och ugglemobilar - det vore jätte roligt att ge bort en fin handgjort sak till min nya brorsdotter - jag vet att hon och hennes mamma kommer att älska det :O)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela